Conceptvoorstellen gezondheidsbeleid Raad van Beheer

Op 9 juli jl. heeft het bestuur en alle aangesloten verenigingen van de Raad van Beheer een e-mail van de Raad van Beheer ontvangen waarin aangekondigd wordt om tijdens de Algemene Vergadering van de Raad van Beheer op 5 september a.s. voorstellen m.b.t. aankeuren look-alikes en epilepsie besluitvormend op de agenda van deze vergadering te plaatsen.

Alle informatie over deze voorstellen vindt u op http://www.houdenvanhonden.nl/concept-gezondheidsbeleid

Tevens werd aan alle aangesloten verenigingen gevraagd uiterlijk voor 1 augustus (d.i. slechts drie weken!!) met vragen en/of suggesties te komen.

Het bestuur heeft per e-mail aan het bestuur van de Raad van Beheer laten weten dat vanwege deze korte tijdspanne, de vakantietijd en de coronamaatregelen het geen mogelijkheden ziet om vòòr 1 augustus met de leden te overleggen, hun visies en meningen te peilen en te verwerken in een reactie op deze conceptvoorstellen.

Daarom heeft het bestuur dringend aan het bestuur van de Raad van Beheer verzocht om het voorstel aankeuren look-alikes en het voorstel epilepsie niet besluitvormend op de agenda van de Algemene Vergadering van 5 september a.s. te plaatsen maar uit te stellen.