Aanvraagformulier plaatsing reu op dekreuenlijst

Een reu waarvoor een toekenningscertificaat is afgegeven kan door de eigenaar beschikbaar gesteld c.q. ingezet worden voor dekkingen. Wanneer de eigenaar hiertoe besluit wordt de reu, met vermelding van de voor de fokkerij relevante gegevens, vermeld op de dekreuenpagina van de website van de Nederlandse Vereniging van Heidewachtelliefhebbers zolang de reu voldoet aan de in het verenigingsfokreglement gestelde eisen en de eigenaar lid is van de Nederlandse Vereniging van Heidewachtelliefhebbers. Voor het vermelden van de persoonsgegevens van de eigenaar op de website dient de eigenaar toestemming hiervoor te geven door middel van invullen en insturen van onderstaand aanvraagformulier plaatsing reu op dekreuenlijst.

Het aanvraagformulier dient volledig ingevuld verzonden te worden, zodat de gegevens van de reu correct op de website komen te staan.

Let op: Nadat het aanvraagformulier is ingestuurd kan het even duren voordat de gegevens van de reu daadwerkelijk op de dekreuenlijst staan.

• Gegevens van de reu

• DD dash MM dash JJJJ
  • Documenten

• Sleep bestanden hierheen of
          Max. bestandsgrootte: 512 MB.
          • Gegevens van de eigenaar

• Welke persoonsgegevens mogen op de website geplaatst worden?