Mutatieformulier t.b.v. plaatsing reu op dekreuenlijst

Dit formulier uitsluitend invullen en verzenden om de laatste uitslag van het ECVO-onderzoek in te zenden, een andere foto van uw reu op te sturen voor op de website, behaalde nieuwe kwalificaties  e.d. door te geven of uw adresgegevens te wijzigen. Met de inzending van dit formulier verklaart de eigenaar van de reu ook dat deze voldoet aan de gestelde eisen in het verenigingsfokreglement (VFR) van de Nederlandse Vereniging van Heidewachtelliefhebbers, en dat gezondheid en karakter/gedrag van de reu, ten tijde van het verzenden van dit formulier, voldoen aan de gezondheidseisen (Artikel 4) en de karaktereisen (Artikel 5) zoals opgenomen in het VFR. Belangrijke wijzigingen in gezondheid of karakter/gedrag dienen, voordat besloten wordt tot een eventuele dekking, gemeld te worden bij de voorzitter van de commissie fokkerijzaken. Dit kan door een e-mail te sturen aan fokbeleid@heidewachtelvereniging.nl

• Gegevens van de reu

• Datumnotatie:DD dash MM dash JJJJ
  • Documenten

• Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf.
  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf.
  • Gegevens van de eigenaar

• Welke persoonsgegevens mogen op de website geplaatst worden?

• Datumnotatie:DD dash MM dash JJJJ