Fokkersoverleg op locatie niet meer mogelijk

Afgelopen week hebben de leden het  nieuwe nummer van het verenigingsblad ontvangen. In het nummer staat een aankondiging voor het fokkersoverleg. Die aankondiging blijkt voor verwarring te zorgen. Vandaar dit berichtje.

Eind september had het bestuur besloten een fokkersoverleg te laten plaatsvinden en daarover een mededeling te doen in het verenigingsblad. En daarbij een voorbehoud te maken vanwege (nieuwe)maatregelen omtrent de coronapandemie. Tussen het moment dat het verenigingsblad klaar is en het uiteindelijk bij de leden in de brievenbus ligt zitten bijna drie weken. Bij het ter perse gaan van het blad kon nog een bijeenkomst op locatie plaatsvinden. Inmiddels zijn we ingehaald door de actualiteit. Het bestuur is daarom nu bezig om te kijken naar alternatieven om een overleg te laten plaatsvinden. Zodra daar een besluit over is genomen laat het bestuur dat de leden per e-mail, via de website en de facebookpagina weten.

Vooruitlopend op deze besluitvorming ziet het bestuur graag al uw vragen voor het fokkersoverleg nu al tegemoet.

Heeft u vragen stuur dan een e-mail naar secretaris@heidewachtelvereniging.nl