Inschrijven voor SJP en MAP

De datum van opening van de inschrijving wordt voor alle jachthondenproeven, tegelijk met de kalender jachthondenproeven door de commissie jachthondenproeven (CJP) op de ORWEJA-website gepubliceerd. Om deel te nemen aan deze proeven is het nodig om een profiel aan te maken op de ORWEJA-website. Heeft u nog geen profiel aangemaakt, doe dit dan zo spoedig mogelijk. Wat in het profiel is vermeld, komt ook in de catalogus te staan en op een eventueel diploma.
U bent zelf verantwoordelijk voor de basisgegevens in My ORWEJA. Voor het aanmaken van uw profiel moet u een scan van uw nieuwe KNJV lidmaatschapspas maken en invoeren.
Maak hier uw ORWEJA-profiel aan.

Welke diploma’s moet men hebben om aan MAP’s deel te nemen?

Om mee te mogen doen aan een MAP-B moeten er met de hond 2 ORWEJA SJP-B-diploma’s behaald zijn, waarvan 1 met minimaal 68 punten. Om mee te mogen doen aan een MAP-A moeten er 2 ORWEJA SJP-A-diploma’s behaald zijn, waarvan 1 met minimaal 85 punten.Voor de exacte eisen kik hier door meteen naar het Algemeen Reglement Jachthondenproeven op de website van ORWEJA te gaan. Wij adviseren iedereen om het reglement te lezen voordat men aan een wedstrijd of proef gaat deelnemen. Wilt u niet deelnemen aan proeven maar bent u wel geïnteresseerd in de werkende heidewachtel? Iedereen is welkom op onze wedstrijden. Meer informatie kunt u vinden op de website en in het verenigingsblad.