Verenigingsblad 'de Heidewachtel'

De vereniging geeft het verenigingsblad ‘de Heidewachtel’ uit. Het blad verschijnt zesmaal per jaar. De inhoud bestaat uit artikelen van het bestuur en leden, mededelingen over allerlei onderwerpen die betrekking hebben op de vereniging of de heidewachtel. Regelmatig worden ook mensen van buiten de vereniging gevraagd een stukje voor het verenigingsblad te schrijven. Het blad wordt rijkelijk geïllustreerd met foto's van leden.
Er zijn losse nummers van het verenigingsblad verkrijgbaar voor € 6 inclusief verzendkosten. U kunt extra exemplaren van het verenigingsblad bestellen door hier te klikken.

Wanneer u in het verenigingsblad wilt adverteren of u wilt iets in het blad schrijven, klikt u hier.

Omslag4-21
Omslag 2-22