Melding dekking

Met de inzending van dit formulier wordt de dekking gemeld en verklaren de eigenaren van bovengenoemde reu en teef dat beide ouderdieren voldoen aan de gestelde eisen in het verenigingsfokreglement (VFR) van de Nederlandse Vereniging van Heidewachtelliefhebbers, en dat gezondheid en karakter/gedrag van beide ouderdieren ten tijde van de dekking voldoen aan de gezondheidseisen (Artikel 4) en de karaktereisen (Artikel 5) zoals opgenomen in het verenigingsfokreglement.

NB: Belangrijke wijzigingen in gezondheid of karakter/gedrag die zich voordoen na afgifte van een toekenningscertificaat dienen, voordat besloten wordt tot een eventuele dekking, gemeld te worden bij de voorzitter van de commissie fokkerijzaken.

Dit kan via fokbeleid@heidewachtelvereniging.nl

Bij gebruik van een buitenlandse dekreu dient de fokker bij de dekmelding een kopie van de stamboom van de reu mee te sturen, plus documenten waaruit blijkt dat de reu goedgekeurd is als dekreu in het land waar de reu woont, en voldoet aan Artikel 2.6 in het verenigingsfokreglement.

Dit aanvraagformulier dient ruim voorafgaand aan de eerste dekking van de reu volledig ingevuld verzonden te worden, zodat de gegevens van de reu ten tijde van de dekking op de website staan.

• Gegevens combinatie

• Sleep bestanden hierheen of
  • Welke persoonsgegevens mogen op de website geplaatst worden?

• Datumnotatie:DD dash MM dash JJJJ